وضعیت کاربر : مهمان
فیل سواری در رودخانه کک - چیانگ رای

فیل سواری در رودخانه کک - چیانگ رای

فیل سواری در رودخانه های تایلند و در میان جنگل های انبوه یکی از تفریحات و سرگرمی های رایج در تایلند برای مسافران می باشد.



عکس های ارسالی کاربران

imgs
imgs
imgs
imgs
imgs
imgs
imgs
imgs
imgs

کاربران گرامی در این بخش می توانید عکس های خود را در مورد این موضوع برای ما ارسال کرده و در مسابقه بزرگ سایت جهان در کیف شرکت نمائید.





مقالات مرتبط

فعالیت‌ها و سرگرمی‌های ماجراجویانه زمینی برای گردشگران در تایلند

1 نظر

زمین های متنوع تایلند شامل مناطق ساخته شده و مناطق بکر و دست نخورده ای هستند که می توان انواع و اقسام فعالیت های زمینی در محیط باز را در آنها انجام داد. امکانات انجام فعالیت های پینتبال و پرش بانگی در نزدیکی مراکز گردشگری مانند سامویی و پاتایا فراهم است اما امکانات فعالیت های زمینی متعددی وجود دارد که در مناطق محافظت شده اما سالم انجام می شوند. فعالیت هایی مانند اسب سواری، فیل سواری، سیاحت در غار و صخره نوردی موجب می شوند بازدیدکنندگان در حین گردش و سیاحت در مناطق حومه و ییلاقی این کشور، اوقات خوشی داشته باشند و سرگرم شوند. بازدیدکنندگان با رانندگی خارج جاده ای 4WD ، موتورسواری در مناطق کوهستانی و گردش در جنگل می توانند به دورافتاده ترین مناطق تایلند بروند و دهکده های قبایل تپه نشین را ببینند و جانوران وحشی شگفت انگیز و در معرض انقراض را تماشا کنند. مهم نیست سطح فعالیت شما چیست، فرصت های متعددی برای تجربه کردن جاذبه های طبیعی عالی تایلند وجود دارد.

مکان مرتبطی برای این مقاله ثبت نشده است



لطفا نظر خود را بنویسید


A task was canceled.
A task was canceled.